ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Ամազոն կազմի պատկեր
Պատկեր Amazon.com -ից
Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Маркетинг инновации (радикальные и "подрывные" инновации - хайтек-маркетинг) : Учебник / В.П. Баранчев.

Կողմից։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Библиотека хозяйственного руководителяՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Изд-во ООО фирма "Благовест-В", 2007-.Նկարագրություն։ кнISBN:
  • 5-85873-159-7
Խորագրեր։
Բովանդակություն:
Кн. 2 (2007, 232 с., библиогр.: с. 221 - 225 (84 назв.))
Համառոտագրություն: [ Представлены инструменты маркетинга: сегментирование, позиционирование, брендинг, дифференциация, диверсивикация, интеграция и дезинтеграция. Показано обращение с инструментами логистики: дистрибуция, каналы распределения, маркетинговая логистика, кастоминг, аутсорсинг. Последовательно изложены стадии жизненного цикла принятия новых технологий, принципы хайтек-маркетинга и маркетинга "подрывных" технологий. Особое внимание уделено управлению знаниями для решения маркетинговых задач].
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Հատորի տվյալ Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Book Book Scientific Technical Library Գրքային հավաքածու 339 Б 243 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Кн. 2 (2007) Հասանելի One Hour Loan ST0022228
Book Book Scientific Technical Library Գրքային հավաքածու 339 Б 243 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Кн. 2 (2007) Հասանելի One Hour Loan ST0022229

Кн. 2 (2007, 232 с., библиогр.: с. 221 - 225 (84 назв.))

[ Представлены инструменты маркетинга: сегментирование, позиционирование, брендинг, дифференциация, диверсивикация, интеграция и дезинтеграция. Показано обращение с инструментами логистики: дистрибуция, каналы распределения, маркетинговая логистика, кастоминг, аутсорсинг. Последовательно изложены стадии жизненного цикла принятия новых технологий, принципы хайтек-маркетинга и маркетинга "подрывных" технологий. Особое внимание уделено управлению знаниями для решения маркетинговых задач].

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա