Эпоха системных инноваций : В поисках новой парадигмы маркетинга : [Пер. с яп.] / С. Мицуаки; Пер. М.Б. Черная.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Բնօրինակ լեզու: jap Մատենաշար։ Бизнес по-японскиՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : ООО "Миракл", 2006.Նկարագրություն։ 248 с. : рисISBN:- 4-641-16201-8 (яп.)
- 5-9900194-2-4 (рус.)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 339 М 704 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | ST0022103 | ||
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 339 М 704 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | ST0022102 |
Դիտման Scientific Technical Library դարակ, Հավաքածու։ Գրքային հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Библиогр. в конце гл.
[В главах книги рассматриваются примеры создания уникальных бизнес-систем, построенных на основе новых, скрытых потребностей рынка. Они рассказывают о процессе преобразования новаторских технологий и идей в конкретный товар услугу, превращении "скрытой ценности" в "ясную ценность"].
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։