Особенности маркетинговых инноваций : учебное пособие / Н.В. Рычкова.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Кнорус, 2005.Նկարագրություն։ 240 сISBN:- 5-85971-064-X
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 005 Р 957 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | ST0021244 | ||
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 005 Р 957 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | ST0021243 |
Библиогр. с. 224 - 226
[Работа подготовлена в соответствии с государственными образовательными стандартами по специальностям "Маркетинг", "Менеджмент организации" и предназначена для углубленного изучения инновационного процесса как основы успеха деятельности организации на конкурентном рынке].
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։