Կամուրջ 2004-2005 : Տարեգիրք / Գլխ. խմբ.՝ Ա. Ա. Բոստանջյան; Խմբ. խորհ.՝ Գ. Հովսեփյան և ուրիշն.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Թբիլիսի : էրովնուլի մծերլոբա, 2005.Նկարագրություն։ 364 էջ : դիմանկ. ; 24 սմԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | Ap K-18 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0095122 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 68068 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1876934 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.99-82 V-94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Hour Loan | NL0076533 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.99-82 V-94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0344353 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.99-82 Վ-94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0434193 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 891.99-82 V-94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Hour Loan | NL0042687 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||
891.99-82 TS-22 Ծաղկաքաղ-ժողովածու հայ գրականութիւնից / | 891.99-82 TS-22 Ծաղկաքաղ սփիւռքահայ գրականութեան / | 891.99-82 V-94 Քսան տարի : Ալմանախ Վրաստանի սովետական գրողների միության հայկական սեկցիայի / | 891.99-82 V-94 Կամուրջ 2004-2005 : Տարեգիրք / | 891.99-82 YE-58 Ես իմ անուշ Հայաստանի... : [Հայ, հայեր, Հայաստան] / | 891.99-82 YE-85 Երիտասարդ ձայներ : Պատմվածքներ : Գ. 3 / | 891.99-82 Ա-19 Հրդեհվող աշխարհ : [Խոհեր, մտորումներ: Ժողովածու] / |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։