Чтение и развитие младших школьников : (Приобщение детей к художественной литературе как к искусству) / З.И. Романовская ; Науч.-иссл. ин-т общей педагогики АПН СССР.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ Воспитание и обучение. Библиотека учителяՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Педагогика, 1982.Նկարագրություն։ 128 стр. : илл. ; 20 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Lori Regional Library | Ընթերցասրահ | 74.261.8 / Р-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not for loan | LRL153192 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 74.261.8 / Р-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL202959 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 74.261.8 / Р-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL202960 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 74.26 Р-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | CL0379080 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 74.26 Р-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | CL0379081 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 74.26 Р-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | CL0379278 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 74.26 Р-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | CL0379279 | ||
Book | Syunik Regional Library | Depository | 74.261 / Р-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | SL0053600 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 372.22 Р-695 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2000991902 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 372.22 Р-695 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2000991916 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։