Go-to-market strategy : advanced techniques and tools for selling more products, to more customers, more profitably / Lawrence G. Friedman.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Oxford ; Boston : Butterworth-Heinemann, 2002.Նկարագրություն։ xii, 294 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 0750674601
- Go to market strategy
Բովանդակություն:
Machine generated contents note: 1 A brief tour of the issues and opportunities 1 -- 2 The ten commandments of going to market 27 -- 3 Targeting the right markets 71 -- 4 Aligning with your customers 113 -- 5 Choosing the right channels and partners 151 -- 6 Rethinking your products and value proposition 203 -- 7 Putting it all together: the integrated multi-channel model 227 -- 8 Getting started: the ninety-day go-to-market action plan 269.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Yerevan State University Library | Depository | 339.138 F-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | SU0022793 |
Includes bibliographical references and index.
Machine generated contents note: 1 A brief tour of the issues and opportunities 1 -- 2 The ten commandments of going to market 27 -- 3 Targeting the right markets 71 -- 4 Aligning with your customers 113 -- 5 Choosing the right channels and partners 151 -- 6 Rethinking your products and value proposition 203 -- 7 Putting it all together: the integrated multi-channel model 227 -- 8 Getting started: the ninety-day go-to-market action plan 269.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։