Выразительное чтение : Пособие для студентов пед. ин-ов. / Б.С. Найденов, Т.Ф. Завадская, Н.М. Соловьева, H.Н. Шевелев.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Просвещение, 1972.Հրատարակություն։ 2-е, испр. и допՆկարագրություն։ 190 сԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Linguistic University Library | Depository | 808(07) В 92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | LU0074713 | ||
Book | Linguistic University Library | Depository | 808(07) В 92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | LU0074714 | ||
Book | Linguistic University Library | Depository | 808(07) В 92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | LU0074715 | ||
Book | Linguistic University Library | General | 808(07) B 92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | LU0040794 | ||
Book | Linguistic University Library | General | 808(07) B 92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | LU0040795 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 83.3 В-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0068097 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 83.3 В-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0079967 |
Դիտման Linguistic University Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||
808.042 S 11 The Gregg reference manual / | 808.042 S 11 The Gregg reference manual / | 808(07) В 92 Выразительное чтение : | 808(07) В 92 Выразительное чтение : | 808(07) В 92 Выразительное чтение : | 808(07) В 92 Выразительное чтение : | 808(07) Н 64 Выразительное чтение : |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։