Нарушение слуха при сензорной алалии и афазии. Экспериментально-клиническое исследование / Н.Н. Трауготт, С.И. Кайданова; Институт эволюционной физиологии и биохимии им. И.М. Сеченова АН СССР.
Նյութի տեսակ։![Տեքստ](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Fundamental Scientific Library | General | PII/348578 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0295636 | ||
![]() |
Fundamental Scientific Library | General | PII/367599 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0334780 | ||
![]() |
National Library of Armenia | Depository | 616.89 Т-656 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0820706 | ||
![]() |
National Library of Armenia | Depository | 616.89 Т-656 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0820708 | ||
![]() |
National Library of Armenia | Depository | 616.89 Т-656 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0820707 | ||
![]() |
Scientific Medical Library | General | 616.89 Т-65 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | MS0002216 | ||
![]() |
Scientific Medical Library | General | 616.89 Т-65 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | MS0006104 | ||
![]() |
Yerevan Medical University Library | Ուսումնական | 616.28-008 T-656 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | MU0066692 | ||
![]() |
Yerevan Medical University Library | Գիտական | 616.28-008 T-656 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | MU0093889 | ||
![]() |
Yerevan Medical University Library | Գիտական | 616.28-008 Т-656 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | MU0062358 |
Դիտման Yerevan Medical University Library դարակ, Հավաքածու։ Գիտական Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Список лит. : с. 161-178
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։