Трудный школьник и педагогический коллектив : Пособия для учителя / Э.Ш. Натанзон.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Просвещение, 1984.Նկարագրություն։ 96 сԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Gegharkunik Regional Library | Depository | 74Н-33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days Loan | GL0062590 | ||
Book | Kotayk Regional Library | Սպասարկման բաժին | 74 Н-33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | KL0050717 | ||
Book | Kotayk Regional Library | Սպասարկման բաժին | 74 Н-33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | KL0050718 | ||
Book | Kotayk Regional Library | Սպասարկման բաժին | 74 Н-33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | KL0052287 | ||
Book | Kotayk Regional Library | Սպասարկման բաժին | 74 Н-33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | KL0052288 | ||
Book | Linguistic University Library | Depository | 371 Н 33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | LU0040561 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 74.200 / Н 33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days Loan | LRL197790 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 74.200 / Н 33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days Loan | LRL197791 | ||
Book | Lori Regional Library | Աբոնեմենտ | 74.204/ Н-33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15Days loan | LRL189468 | ||
Book | Lori Regional Library | Ընթերցասրահ | 74.204 / Н 33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not for loan | LRL146865 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 74.2 Н-33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0111042 |
Դիտման Kotayk Regional Library դարակ, Հավաքածու։ Սպասարկման բաժին Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։