Հայոց հին գրականութեան պատմութիւն / Մ. Աբեղեան; Մեծի Տանն Կիլիկիոյ կաթողիկոսություն.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Մատենաշար։ Հայկական մատենաշար Գալուստ Կիւլպէնկեան հիմնարկութեան | Գիրերու գիւտի 1600-ամեակի մատենաշարՀրատարակման մանրամասներ։ Անթիլիաս : Ա. հ., 2004.Հրատարակություն։ Գ. տպՆկարագրություն։ Գ. ; 24 սմԱյլ վերնագիր։- A history of ancient Armenian literature [Ավելացված վերնագրի էջի վերնագիր]
Բովանդակություն:
Գ. 1 (2004, 688 էջ.-Տողատ. ծանոթ. հայ. և օտար լեզ.; Հավելված էջ՝ 603-675; Ցանկ էջ՝ 676-678) : Գ. 2 (2004, 599 էջ.-Տողատ. ծանոթ.; Հավելված էջ՝ 531-590; Ցանկ էջ՝ 591-599) :
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Library of Armenia | General | 891.99.09 Ա-13 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | Two Hour Loan | NL0034056 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.99.09 Ա-13 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 2 | Հասանելի | Two Week Loan | NL0294359 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.99.09 Ա-13 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | Two Week Loan | NL0294360 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 19333 գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | Two Week Loan | NL0803886 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 19332 գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 2 | Հասանելի | Two Week Loan | NL0803888 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 891.99.09 Ա-13 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 2 | Հասանելի | Two Hour Loan | NL0034057 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Գ. 1 (2004, 688 էջ.-Տողատ. ծանոթ. հայ. և օտար լեզ.; Հավելված էջ՝ 603-675; Ցանկ էջ՝ 676-678) : Սկզբից մինչեւ Ժ. դար Գ. 2 (2004, 599 էջ.-Տողատ. ծանոթ.; Հավելված էջ՝ 531-590; Ցանկ էջ՝ 591-599) : ԺԱ .-ԺԹ. դարի 30-ական թուական)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։