Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Library of Armenia | Արվեստի գրականության բաժին | B 17.773 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0144657 | ||
Book | National Library of Armenia | Արվեստի գրականության բաժին | B 18.264 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0073203 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 323.2 H-72 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0195216 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 323.2 H-72 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0195217 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 323.2 H-72 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0032744 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Աբոնեմենտ | 63.3(3) / Հ 72 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SHL011723 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Աբոնեմենտ | 63.3(3) / Հ 72 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SHL011724 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Depository | 63.3(3) Հ72 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | SHL038687 |
Դիտման Shirak Regional Library (SRL) դարակ, Հավաքածու։ Աբոնեմենտ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||
63.3(3) / Կ87պ Կրոմվել : [Կյանքն ու գործունեությունը] / | 63.3(3) / Կ91 Ինչու էր նա մեզ ոչնչացնում / | 63.3(3) / Հ 36 Թուրքիայի պատմության ուրվագծեր / | 63.3(3) / Հ 72 Հնդկաստան. դինամիկ ժողովրդավարություն / | 63.3(3) / Հ 72 Հնդկաստան. դինամիկ ժողովրդավարություն / | 63.3(3) / Հ 85 Երուսաղեմի պատմություն / | 63.3(3) / Հ12 Լուռ գոտեմարտ : N 52434 կալանավորի հիշողությունները / |
Սյունակագիր
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։