Երիտասարդ հետազոտողները 21-րդ դարի նախաշեմին : (ՀԳԱ-ի ասպիրանտների և հայցորդների գիտական աշխատանքների ժողովածու) / ՀԳԱ; Խմբ. կոլեգիայի նախ.՝ Դ.Պ. Պետրոսյան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Ա. հ., 2002.Նկարագրություն։ 200 էջ : աղս. ; 29 սմISBN:- 99930-905-5-7
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 06 Հ-25 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | ILL Non-Circ. | AU0202963 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 06 Հ-25 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | ILL Non-Circ. | AU0202962 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 4-րդ գրապահոց | 06 Հ-25 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | ILL Non-Circ. | AU0303606 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 4-րդ գրապահոց | 06 Հ-25 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | ILL Non-Circ. | AU0303605 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 4-րդ գրապահոց | 06 Հ-25 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | ILL Non-Circ. | AU0303604 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AIII/7080 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0078880 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AIII/7081 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0078879 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | III / 2891գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1016891 | ||
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 63 Ե 85 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NC0089521 | ||
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 63 Ե 85 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NC0089522 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Մատենագիտ. տողատակի ծանոթագր.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։