Психология : [Сборник статей] / Казахский пед. ин-т им. Абая, Казахское республ. отд-ние о-ва психологов ; Отв. ред. М.М. Муканов.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Алма-Ата : Б. и., 1975.Նկարագրություն։ вып
Ոչ լրիվ բովանդակություն:
Вып. 3 (1974, 192 с.) : Вып. 4 (1975, 140 с.) : Вып. 6 (1976, 92 с.) : Вып. 8 (1978, 84 с.) :
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Yerevan State University Library | Depository | 15 П-863 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Вып. 3 | Հասանելի | Term Loan | SU0055781 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 15 П-863 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Вып. 3 | Հասանելի | Term Loan | SU0055782 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 15 П-863 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Вып. 4 | Հասանելի | Term Loan | SU0055684 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 15 П-863 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Вып. 4 | Հասանելի | Term Loan | SU0057654 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 15 П-863 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Вып. 6 | Հասանելի | Term Loan | SU0056916 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 15 П-863 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Вып. 8 | Հասանելի | Term Loan | SU0055783 |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Вых. с 1971 г.
Вып. 3 (1974, 192 с.) : Исследование рече-мыслительной деятельности Вып. 4 (1975, 140 с.) : Генетические и социальные проблемы интеллектуальной деятельности Вып. 6 (1976, 92 с.) : Исследование общения и индивидуальных различий Вып. 8 (1978, 84 с.) : Исследование познавательной деятельности : (Материалы психологической конференции, организованной Казахским республиканским отделением Общества психологов и факультетом психологии МГУ)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։