Как читать радиосхемы / С.М. Герасимов.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Массовая радиобиблиотека ; Вып. 9Հրատարակման մանրամասներ։ Москва ; Ленинград : Госэнергоиздат, 1948.Հրատարակություն։ 4-е изд., заново перерабՆկարագրություն։ 112 с. : илԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Գիտական | 621.396.97 Г-37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0265215 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 621.396.97 Г-37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0265241 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 621.396.97 Г-37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0265242 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 621.396.97 Г-37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0265243 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | РД II/34806 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0545822 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 621.396 / Г-371 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1554805 |
Դիտման Engineering University Library դարակ, Հավաքածու։ Գիտական Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
621.396.97 Б-27 Бестрансформаторные транзисторные схемы кадровой развертки / | 621.396.97 Г-37 Как читать радиосхемы / | 621.396.97 Г-37 Как читать радиосхемы / | 621.396.97 Г-37 Как читать радиосхемы / | 621.396.97 Г-37 Как читать радиосхемы / | 621.396.97 Г-59 Стереофоническое радиовещание : | 621.396.97 Г-59 Стереофоническое радиовещание : |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։