Избранные психологические труды : В 2-х томах / А.В. Запорожец ; Под ред. В.В. Давыдова и др.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Труды действительных членов и членов-корреспондентов Академии педагогических наук СССРՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Педагогика, 1986.Նկարագրություն։ 2 тԽորագրեր։
Բովանդակություն:
Т. 1 (1986, 320 с., ил.) : Т. 2 (1986, 296 с., ил.) :
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/552376 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0134592 | |||
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/550695 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0137878 | |||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 88 З-33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0484574 | |||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 88 З-33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0307366 | |||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 88 З-33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0328875 | |||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 88 З-33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0086488 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 88 З-33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0073471 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 88 З-33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 2 | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0086577 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 88 З-33 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 2 | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0073470 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 15 / З-332 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Т. 1 | Հասանելի | One Month Loan | NL1466340 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 15 / З-332 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Т. 2 | Հասանելի | One Month Loan | NL1466341 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 88.8 / З17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SHL153017 | |||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 15 З-332 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Т. 1 | Հասանելի | Open Shelf(400-room) | SU0057646 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 15 З-332 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Т. 1 | Հասանելի | Term Loan | SU0057640 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 15 З-332 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Т. 1 | Հասանելի | Term Loan | SU0057642 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 15 З-332 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Т. 1 | Հասանելի | Term Loan | SU0057643 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 15 З-332 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Т. 1 | Հասանելի | Term Loan | SU0057644 | ||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 15 З-332 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Т. 2 | Հասանելի | Open Shelf(400-room) | SU0057648 | ||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 15 З-332 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Т. 2 | Հասանելի | Open Shelf(400-room) | SU0057645 | ||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 15 З-332 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Т. 2 | Հասանելի | Open Shelf(400-room) | SU0057641 | ||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 15 З-332 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Т. 2 | Հասանելի | Open Shelf(400-room) | SU0057647 |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Т. 1 (1986, 320 с., ил.) : Психическое развитие ребенка Т. 2 (1986, 296 с., ил.) : Развитие произвольных движений
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։