The future of advertising : New media, new clients, new consumers in the post-television age / Joe Cappo.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Chicago, Ill. : McGraw-Hill, 2003.Նկարագրություն։ xi, 260 p. 22 cmISBN:- 0071403159
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | 659.1 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | 320112707 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Includes bibliogr. references (p. 251-253) and index
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։