Study abroad : perspectives and experiences from business schools / edited by G. Thomas M. Hult and Elvin C. Lashbrooke.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Անգլերեն Մատենաշար։ Advances in international marketing ; v. 13Հրատարակման մանրամասներ։ Amsterdam ; JAI Imprint, 2003. New York :Նկարագրություն։ xvii, 262 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 076230989X (alk. paper)
- 658.8/48 s 650/.071/1 21
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Yerevan State University Library | Հումանիտար գիտությունների ընթերցասրահ | 339.138 S-90 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 350015202A |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Հումանիտար գիտությունների ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
339.138 S-53 Marketing research : | 339.138 S-70 Marketing : | 339.138 S-88 E-marketing / | 339.138 S-90 Study abroad : | 339.138 T-27 Hospitality sales and promotion : strategies for success / | 339.138 Y-18 Riding the bull, beating the bear : | 339.138 Z-36 Exploring marketing research / |
Selected papers from the Roundtable on Study Abroad Programs in Business Schools, held Sept. 2001 at East Lansing, Mich.
Includes bibliographical references.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։