Второй Ватиканский собор : Критика идеологии и практики современного католицизма : Пер. с фр. / Антуан Казанова ; Пер. Н.А. Садовского ; Общ. ред. Г.А. Курсанова.
Նյութի տեսակ։![Տեքստ](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Fundamental Scientific Library | General | PII/300878 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0089306 | ||
![]() |
Fundamental Scientific Library | General | PII/476882 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0290287 | ||
![]() |
Fundamental Scientific Library | General | PII/482122 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0279089 | ||
![]() |
Linguistic University Library | General | 2 К 14 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | LU0142611 | ||
![]() |
National Library of Armenia | Depository | 282 К-142 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Hour Loan | NL0094864 | ||
![]() |
National Library of Armenia | Depository | 282 К-142 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Hour Loan | NL0094865 | ||
![]() |
Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 86 / К14 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SHL153714 | ||
![]() |
Yerevan State University Library | Depository | 282 К-142 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | SU0045878 | ||
![]() |
Yerevan State University Library | Depository | 282 К-142 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | SU0045879 | ||
![]() |
Yerevan State University Library | Depository | 282 К-142 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | SU0045880 | ||
![]() |
Yerevan State University Library | Depository | 282 К-142 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | SU0045881 |
Оригинал : Antoine Casanova - Paris : Editions Sjciales, 1969
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։