Маркетинг по Котлеру : Как создать, завоевать и удержать рынок : / Филип Котлер; Пер. с англ. В.А. Гольдича, И.А. Оганесовой.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Բնօրինակ լեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Альпина паблишер, 2003.Նկարագրություն։ 295 с. ил., схем., таблISBN:- 5-94599-096-5
- Kotler on marketing : How to create, win, and dominate markets [Ավելացված վերնագրի էջի վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | 339.138 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | 120651158 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||||||
339.138 Маркетинг = | 339.138 Маркетинг = | 339.138 Маркетинг в третьем тысячелетии : | 339.138 Маркетинг по Котлеру : | 339.138(038) Маркетинг во внешнеэкономической деятельности : | 339.138(038) Маркетинг во внешнеэкономической деятельности предприятия : | 339.138(075.8) Բանկային մարքեթինգ / |
Библиогр. в примеч.: с. 289-295
Полное руководство по маркетингу для менеджеров, основанное на опыте практической работы автора. Благодаря этой книге вы быстро адаптируете свои знания и навыки к новым проблемам и возможностям, созданным гиперконкуренцией, глобализацией и Интернетом.
Пер.: Kotler, Philip Kotler on marketing 0-684-85033-8
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։