Ծրագրավորման խնդիրների ժողովածու : Ուսումնական ձեռնարկ / Գ.Լ. Եսայան, Ա.Հ. Մակարյան; ԵՊՀ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Երևանի համալս. հրատ., 2005.Նկարագրություն։ 62 էջ : աղս. ; 21 սմISBN:- 5-8084-0664-1
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 49544 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1568313 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 35005գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1002435 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 681.3 YE-58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Hour Loan | NL0110672 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 681.3 YE-58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Week Loan | NL0026444 | ||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 681.14(075) Ե-58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Open Shelf(400-room) | SU0060947 | ||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 681.14(075) Ե-58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Open Shelf(400-room) | SU0207366 | ||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 681.14(075) Ե-58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Open Shelf(400-room) | SU0207367 | ||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 681.14(075) Ե-58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Open Shelf(400-room) | SU0216203 | ||
Book | Yerevan State University Library | Ճշգրիտ գիտությունների ընթերցասրահ | 681.14(076) Ե-58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Reading Room | SU0202863 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։