The copy workshop workbook / by Bruce Bendinger.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Chicago, Ill. : The Copy Workshop, 1993.Հրատարակություն։ New edՆկարագրություն։ 396 p. : ill. ; 28 cmISBN:- 0962141542
- Workshop workbook
Մասնակի Բովանդակություն:
History : advertising ages--Current events : 80's & 90's--Biology : Two brains are better than one--Psychology : how to have an idea.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Ընթերցասրահ | 659.13 BEN (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0017850 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
659.10973 NOR Advertising / | 659.13 ADV Advertising & the business of brands : | 659.13 BEN The copy workshop workbook / | 659.13 BEN The copy workshop workbook / | 659.13 HAF Advertising writing : | 659.142 MAC Handbook of radio publicity & promotion / | 659.2 EWE PR! : |
History : advertising ages--Current events : 80's & 90's--Biology : Two brains are better than one--Psychology : how to have an idea.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։