The positive impact of a learner-centered approach on learner motivation in the EFL classroom / by Magdalina Arzakanyan.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Yerevan, Armenia : American University of Armenia, 2004.Նկարագրություն։ v, 68 p. ; 30 cmԽորագրեր։
Մասնակի Բովանդակություն:
Ատենախոսության նշում: Thesis (T.E.F.L.)--American University of Armenia.
Introduction--Literature review--Classroom climate variables--Study design.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Պահուստային գրականություն | 428 ARZ 2004 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0017985 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Պահուստային գրականություն Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Typescript.
Thesis (T.E.F.L.)--American University of Armenia.
A thesis submitted in a partial satisfaction of the requirements for the degree Master of Arts in Teaching English as a Foreign Language.
Includes bibliographical references : (p. 55-57).
Introduction--Literature review--Classroom climate variables--Study design.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։