Marketing research : within a changing information environment / by Joseph F. Hair, Jr., Robert P. Bush, David J. Ortinau.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ McGraw-Hill/Irwin Series in MarketingՀրատարակման մանրամասներ։ Boston, Mass. : McGraw-Hill/Irwin, 2003.Հրատարակություն։ 2nd edՆկարագրություն։ xxiii, 720 p. : ill. ; 27 cm. + 1 computer optical disc (4 3/4 in.)ISBN:- 0072467576
Մասնակի Բովանդակություն:
Marketing research information and technology--Designing the marketing research project--Changing and collecting accurate data.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | General | 658.8 HAI (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018561 | ||
Book | Yerevan State University Library | Հումանիտար գիտությունների ընթերցասրահ | 339.138 H-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Reading Room | SU0188571 |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Հումանիտար գիտությունների ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||||||
339.138 D-57 Essentials of marketing research / | 339.138 E-50 Emerging local securities and derivatives markets / | 339.138 G-82 Marketing / | 339.138 H-17 Marketing research : | 339.138 J-74 Global marketing : | 339.138 J-74 Global marketing : | 339.138 J-74 Global marketing : |
Marketing research information and technology--Designing the marketing research project--Changing and collecting accurate data.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։