Winning at new products : accelerating the process from idea to launch / by Robert G. Cooper.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Cambridge, Mass. : Perseus Pub., 2001.Հրատարակություն։ 3rd edՆկարագրություն։ xiii, 425 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 0738204633
Մասնակի Բովանդակություն:
Winning is everything--New products : problems and pitfalls--What separates the winners from the losers?.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 658.5 COO (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018599 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Դպրոցական դասագրքեր Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
657 SWA P.2 C.3 Accounting : | 658.15 SHI Financial management / | 658.5 BAK Product strategy and management / | 658.5 COO Winning at new products : | 658.5 DOL Managing the new product development process : | 658.5 PDM The PDMA handbook of new product development / | 658.7 PAT Logistics technology and management : |
Includes bibliographical references : (p. 399-411) and index.
Winning is everything--New products : problems and pitfalls--What separates the winners from the losers?.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։