Marketing research in a marketing environment / by William R. Dillion, Thomas J. Madden, Neil H. Firtle.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Burr Ridge, Ill. : Irwin, 1994.Հրատարակություն։ 3rd edՆկարագրություն։ xxii, 760 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 0256105170
Մասնակի Բովանդակություն:
Marketing research environments--Acquiring data : an overview--Sampling theory and practices.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 658.8 DIL (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018586 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Դպրոցական դասագրքեր Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 BOO Contemporary marketing : | 658.8 CAP Marketing management in the 21st century / | 658.8 CZI Marketing management / | 658.8 DIL Marketing research in a marketing environment / | 658.8 DOU Global marketing strategy / | 658.8 GLO Global perspectives in cross-cultural and cross-national consumer research / | 658.8 HAG Market research : |
Includes bibliographical references and indexes.
Marketing research environments--Acquiring data : an overview--Sampling theory and practices.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։