Marketing planning : a step-by-step guide / by James W. Taylor.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall, 1997.Նկարագրություն։ xx, 364 p. ; 24 cmISBN:- 0132420589
Մասնակի Բովանդակություն:
Marketing planning and strategy : what it is and why it is needed--What we know about what makes business profitable--The product life cycle : how the PLC drives your markets.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 658.8 TAY (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018479 |
Includes index.
Marketing planning and strategy : what it is and why it is needed--What we know about what makes business profitable--The product life cycle : how the PLC drives your markets.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։