Marketing across cultures / by Jean-Claude Usunier.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Essex, England ; New York, N.Y. : Financial Times/Prentice Hall, 2000.Հրատարակություն։ 3rd edՆկարագրություն։ xv, 627 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 0130106682
Մասնակի Բովանդակություն:
The cultural variable in international marketing--The integration of local consumption in a global marketing environment
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 658.8 USU (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018477 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Դպրոցական դասագրքեր Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 SAM Marketing globally : | 658.8 SUD Marketing research : | 658.8 TAY Marketing planning : | 658.8 USU Marketing across cultures / | 658.8 WIN Marketing management / | 658.8 WIN The soul of the new consumer : | 658.8 ZIK Exploring marketing research / |
Includes bibliographical references and indexes.
The cultural variable in international marketing--The integration of local consumption in a global marketing environment
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։