Principles of marketing / by Philip Kotler, Gary Armstrong.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 2001.Հրատարակություն։ 9th edՆկարագրություն։ xxxi, 785, various pagination : col. ill. ; 28 cmISBN:- 0130283290 (softcover)
Մասնակի Բովանդակություն:
Understanding marketing and the marketing process--Developing marketing opportunities and strategies--Developing the marketing mix.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Դպրոցական դասագրքեր | 658.8 KOT (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0018472 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Դպրոցական դասագրքեր Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
658.8 KER Strategic marketing problems : | 658.8 KOT Principles of marketing / | 658.8 KOT Principles of marketing / | 658.8 KOT Principles of marketing / | 658.8 KOT C.2 Principles of marketing / | 658.8 KOT C.2 Principles of marketing / | 658.8 LEV Guerrilla creativity : |
International edition.
Includes bibliographical references and indexes.
Understanding marketing and the marketing process--Developing marketing opportunities and strategies--Developing the marketing mix.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։