Маркетинг в виртуальной среде : Сборник статей.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Маркетинг. Спецвыпуск № 26 Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Центр маркетинговых исследований, 2004.Նկարագրություն։ 128 сISSN:- 0869-3722
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 339 М 266 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | ST0015136 |
Դիտման Scientific Technical Library դարակ, Հավաքածու։ Գրքային հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Библиогр. в конце статей.
[ Главное внимание уделяется новым формам организации и управления предприятиями, выходящими на современный мировой рынок, где широко используются передовые коммуникационные и информационные технологии ].
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։