The ten commandments of business--and how to break them : secrets for improving employee morale, enhancing customer service, increasing company profits, while having more fun than you ever thought you could have at work / by Bill Fromm.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ New York, N.Y. : Putnam's, 1991.Նկարագրություն։ 173 p. ; 23 cmISBN:- 0399136177
Մասնակի Բովանդակություն:
Thy customer is king--Thy goal shalt be to make a profit--Rank hath its privileges--Thou shalt scorn nepotism.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Ընթերցասրահ | 658.4 FRO (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0016859 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | |||||||
658.4 FOX Effective group problem solving : | 658.4 FRE Organization development : | 658.4 FRO Managerial reality : balancing technique, practice, and values / | 658.4 FRO The ten commandments of business--and how to break them : | 658.4 FUD Game theory / | 658.4 FUD Game theory / | 658.4 GAN Management : |
Thy customer is king--Thy goal shalt be to make a profit--Rank hath its privileges--Thou shalt scorn nepotism.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։