Customer service on the Internet : building relationships, increasing loyalty, and staying competitive / by Jim Sterne.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ New York : John Wiley, 2000.Հրատարակություն։ 2nd edՆկարագրություն։ xvi, 351 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 0471382582
Մասնակի Բովանդակություն:
The Web was made for customer service--Customer service in a modern world--Publishing on the Web.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Ընթերցասրահ | 658.8 STE (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0015261 |
Includes index.
The Web was made for customer service--Customer service in a modern world--Publishing on the Web.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։