Study guide to accompany contemporary marketing / by Louis E. Boone, David L. Kurtz ; prepared by Thomas S. O'Connor.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Fort Worth, Tex. : Harcourt College Publishers, 2002.Հրատարակություն։ 10th edՆկարագրություն։ vi, 426 pISBN:- 0030314046
Մասնակի Բովանդակություն:
The contemporary marketing envirnoment--Managing technology to achieve marketing success.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Textbook reserve shelf | 658.8 BOO (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0015026 |
Դիտման American University Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Textbook reserve shelf Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
The contemporary marketing envirnoment--Managing technology to achieve marketing success.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։