Marketing strategy : planning and implementation / by Orville C. Walker, Harper W. Boyd, Jean-Claude Larreche.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ The Irwin/McGraw-Hill Series in MarketingՀրատարակման մանրամասներ։ Boston, Mass. : Irwin/McGraw-Hill, 1999.Հրատարակություն։ 3rd edՆկարագրություն։ xxiii, 393 pISBN:- 0256261180
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | American University Library of Armenia | Ընթերցասրահ | 658.8 WAL (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 76 | AUA-PL-0011642 |
Includes index.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։