Академик А.И. Алиханов : Воспоминания, письма, документы / АН СССР ; Сост. Б.Г. Гаспарян, В.Я. Френкель ; Отв. ред. А.П. Александров.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ Ученые СССР : Очерки, воспоминания, материалыՀրատարակման մանրամասներ։ Ленинград : Наука. Ленингр. отд-ние , 1989.Նկարագրություն։ 247,[1] с. : ил. ; 22 смISBN:- 5-02-024382-5
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | 929Алиханов+53(47+57)(092) (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 120604199 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | 929Алиханов+53(47+57)(092) (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 120627015 | ||
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 539 A 381 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | ST0032551 | ||
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 539 A 381 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | ST0032550 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 53:92 А-503 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2500378158 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||||
929Александровский+3КП1(092) Товарищ Сергей / | 929Алексеев+882(092) Михаил Алексеев : | 929Алиханов+53(47+57)(092) Академик А.И. Алиханов : Воспоминания, письма, документы / | 929Алиханов+53(47+57)(092) Академик А.И. Алиханов : Воспоминания, письма, документы / | 929аль-Уджейли:892.7 Абд ас-Салам аль-Уджейли : | 929Ананян+891.981(092) Певец природы и человека / | 929Ананян+891.981(092) Певец природы и человека / |
Библиогр. тр. А. И. Алиханова: с. 237-242. Библиогр.: с. 37-40 (100 назв.)
Имен. указ.: с. 244-246
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։