Программа для воспитателей интегративных детских садов : Развитие, обучение и воспитание дошкольников со специальными нуждами / К.О. Михаилиди, М.С. Оганесян, Р.Н. Азарян и др.; Под ред. Р.Н. Азарян, К.О. Михаилиди.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Ереван : Зангак-97, 2005.Նկարագրություն։ 42 с. ; 22 смISBN:- 99941-1-008-X
Բովանդակություն:
Содерж.: Развитие речи и ознакомление с окружающим; Самообслуживание; Игровая деятельность; Развитие эмоциально-волевой сферы; Математика; Физическое воспитание; Изобразительная продуктивная деятельность; Музыкальное воспиттание.
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 74.3 П-78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0107086 | |||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 74.3 П-78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0111829 | |||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 8152 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1558880 | |||
Book | National Library of Armenia | Depository | 372.21 П-784 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Week Loan | NL0022306 | |||
Book | National Library of Armenia | Depository | 372.21 П-784 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Week Loan | NL0022307 | |||
Book | National Library of Armenia | Depository | П 9064 / 2005 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 2005 | Հասանելի | One Month Loan | NL1250149 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Содерж.: Развитие речи и ознакомление с окружающим; Самообслуживание; Игровая деятельность; Развитие эмоциально-волевой сферы; Математика; Физическое воспитание; Изобразительная продуктивная деятельность; Музыкальное воспиттание.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։