Автоматизированные системы для обучения программированию : Проектирование и реализация / В.Д. Рынгач, М.А. Краснов, А.Ф. Лысиков, А.А. Мазурук ; Под ред. А.М. Довгялло ; Кишиневский гос. ун-т.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Кишинев : Штиинца, 1989.Նկարագրություն։ 160,[1] с. : черт. ; 22 смISBN:- 5-376-00065-6
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Գիտական | 681.3 А-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0456343 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 681.3 А-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0456344 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 681.3 А-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0456345 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | 681.3.06 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 120611814 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | Р2/599849 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 120599849 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | Р2/600618 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 120600618 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 681.3 / А-224 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1914658 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 681.142 А-224 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2501286680 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 681.142 А-224 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2501626118 |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
ամբողջապես կամ մեկ օրացույցային տարվա ընթացքում հրատարակվող մենագրություն 1989
Библиогр. : 138-143 с.(85 назв.)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։