Համառօտ ընդհանուր պատմութիւն դպրոցաց համար / Յօրինեց՝ Մ. Մամուրեան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Կ. Պօլիս : տպ. Նշան Կ. Պէրպէրեան, 1884.Հրատարակություն։ II տպագրՆկարագրություն։ Հ. ; 16 սմԽորագրեր։
Ոչ լրիվ բովանդակություն:
Հ. Ա (Մաս Ա) (1884, (Ա-Դ), 200 էջ) : Հ. Բ (Իզմիր,1899, 210 էջ) ։
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Archive | Depository | 2 | Հասանելի | 30 Days Loan | NA0003722 | |||
Book | National Library of Armenia | Depository | 9(~) Մ-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Ա | Հասանելի | Two Week Loan | NL0405663 | ||
Book | National Library of Armenia | General | I /502ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Ա | Հասանելի | One Hour Loan | NL0423595 | ||
Book | National Library of Armenia | Լեոյի (Առաքել Բաբախանյան) հավաքածու | LEOC 1254 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Ա | Հասանելի | One Hour Loan | NL0338534 | ||
Book | National Library of Armenia | Թեոդիկի (Լաբճինճեան Թեոդորոս Գրիգորի) հավաքածու | TEODC 45 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | ալիգ. 1 | Հասանելի | One Hour Loan | NL0014583 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 9(~) Մ-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Բ | Հասանելի | Two Week Loan | NL0431239 | ||
Book | National Library of Armenia | Լեոյի (Առաքել Բաբախանյան) հավաքածու | LEOC 1255 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Բ | Հասանելի | One Hour Loan | NL0115100 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ալիգ. 1 : Կազմակից են՝ Մ. Մամուրեան՝ Համառօտ ընդհանուր պատմութիւն դպրոցաց համար (Հ. Ա, Մաս. Բ).- Զմիւռին, 1877 ; Մ. Մամուրեան՝ Համառօտ ընդհանուր պատմութիւն դպրոցաց պատմութիւն (Հ. Բ).- Զմիւռին, 1878
Հ. Ա (Մաս Ա) (1884, (Ա-Դ), 200 էջ) : Հին պատմութիւն արեւելեան ժողովրդոց Հ. Բ (Իզմիր,1899, 210 էջ) ։ Հին պատմութիւն Կարքեդոնացիոց յունաց եւ հռովմայեցւոց
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։