Социальные нормы: управление, воспитание, поведение / Е.М. Пеньков.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Высш. шк., 1990.Նկարագրություն։ 176 сISBN:- 5-06-000570-4
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Գիտական | 1 П-25 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0501754 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 1 П-25 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0501755 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 1 П-25 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0501756 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | 101.8:316.3 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | 120618549 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | 101.8:316.3 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | 120622717 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 1МИ / П-256 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1381795 | ||
Book | Scientific Medical Library | General | 3 П-25 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | MS0110061 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 301 П-256 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | SU0014428 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 301 П-256 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | SU0014429 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 301 П-256 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | SU0014554 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 301 П-256 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | SU0014555 |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։