Электроматериаловедение : Учебник для проф.-техн. учеб. заведений / Н.В. Никулин.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Профтехобразование. ЭнергетикаՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Высшая школа, 1979.Նկարագրություն։ 168 с. : илԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Depository | 621.3 Н-65 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | EU0095156 | ||
Book | Engineering University Library | Textbook reserve shelf | 621.3 Н-65 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Day Loan | EU0022996 | ||
Book | Engineering University Library | Textbook reserve shelf | 621.3 Н-65 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Day Loan | EU0022997 | ||
Book | Engineering University Library | Textbook reserve shelf | 621.3 Н-65 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Day Loan | EU0022998 | ||
Book | Lori Regional Library | Ընթերցասրահ | 31.23я722 Н 65 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | ILL Non-Circ. | LRL111041 | ||
Book | Lori Regional Library | Ընթերցասրահ | 31.23я722 Н 65 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | ILL Non-Circ. | LRL111042 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 31.23я723 / Н 65 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL244213 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 621.3 / Н-651 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1135013 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 31.2 / Н65 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SHL177932 | ||
Book | Syunik Regional Library | Depository | 31 / Н-65 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | SL0052685 |
Դիտման Shirak Regional Library (SRL) դարակ, Հավաքածու։ Գրքային հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։