Գիտության և արտադրության ինտեգրացումը : Անդրկովկասյան հանրապետ. նյութերով / Ռ.Կ. Եզեկյան; ՀՍՍՀ «Գիտելիք» ընկ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Մատենաշար։ Օգնություն դասախոսինՀրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Ա. հ., 1985.Նկարագրություն։ 36 էջ ; 16 սմԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Aragatsotn Regional Library | General | 66.61(2Հ). Ե-19 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | AGL022610 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AI/17814 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0059676 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AI/17874 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0059677 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | I / 7279գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1331679 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | I / 7280գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1331680 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 39063 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1331617 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 001 YE-19 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Hour Loan | NL0122339 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 001 YE-19 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Hour Loan | NL0122337 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 001 YE-19 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Hour Loan | NL0122338 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 001 YE-19 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Week Loan | NL0016081 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Մատենագիտ.՝ տողատակի ծանոթագր., էջ 35
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։