Конструктивные и электрические характеристики многослойных печатных плат / В.М. Долкарт, Г.Х. Новик.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Библиотека радиоконструктораՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Сов. радио, 1974.Նկարագրություն։ 88 с. : илԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Գիտական | 621.396.6 Д-64 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0020238 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 621.396.6 Д-64 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0020239 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 621.396.6 Д-64 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0020240 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/327307 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0258699 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 621.396.6 / Д-645 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1329637 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | |||
621.396.6 / Д-643 Моделирование преобразователя частоты на ЭВМ : | 621.396.6 / Д-643 Решение типовых задач по курсу радиоприемных устройств с применением ЭВМ : Учебное пособие / | 621.396.6 / Д-644 Электродвигатели постоянного тока в радиоэлектронных устройствах / | 621.396.6 / Д-645 Конструктивные и электрические характеристики многослойных печатных плат / | 621.396.6 / Д-649 Антенны излучают! / | 621.396.6 / Д-653 Громкоговорители / | 621.396.6 / Д-653 Как сделать радиоустановку с хорошим звучанием : |
Список лит. с. 86
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։