Другой край света : Книга путешествий / Руд. Ю. Бершадский.
Նյութի տեսակ։![Տեքստ](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 91(Яп.) Б-52 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Days Loan | AU0320198 | ||
![]() |
Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 26.89(5) / Б 52 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days loan | LRL115186 | ||
![]() |
Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 66.2 Б-52 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0077775 | ||
![]() |
National Children's Library | 9-12-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | Ст 26.89 Б-52 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0422009 | ||
![]() |
National Children's Library | Depository | Ст 26.89 Б-52 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0338921 | ||
![]() |
National Children's Library | Depository | Ст 26.89 Б-52 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0338922 | ||
![]() |
National Children's Library | Depository | Ст 26.89 Б-52 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0338923 | ||
![]() |
Yerevan State University Library | Depository | 308(52) Б-528 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 000008095 |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
![]() |
![]() |
![]() |
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
308(52) Б-51 Лики Японии : | 308(52) Б-51 Лики Японии : | 308(52) Б-51 Лики Японии : | 308(52) Б-528 Другой край света : Книга путешествий / | 308(52) В-487 Сто взглядов на Японию : | 308(52) В-487 Сто взглядов на Японию : | 308(52) Г-714 Японская панорама / |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։