Рассказы : Для начальной школы / А.И. Куприн; Предисл. К.А Куприной; Рис. С. Монахова, Т. Шишмарёвой.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Школьная библиотекаՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Детская литература, 1975.Նկարագրություն։ 111 с. : илл. ; 22 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Lori Regional Library | Աբոնեմենտ | 84.Р1 / К-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15Days loan | LRL219348 | ||
Book | Municipal Library | Depository | P К-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0002204 | ||
Book | Municipal Library | Depository | P K-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0016115 | ||
Book | Municipal Library | Depository | Д P К-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0002205 | ||
Book | National Children's Library | Նախադպրոցական և 1-4-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | Мл Р К-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0426286 | ||
Book | National Children's Library | Նախադպրոցական և 1-4-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | Мл Р К-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0426288 | ||
Book | National Children's Library | Ընթերցասրահ | Мл Р К-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0413225 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р К-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0264835 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р К-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0264836 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.71-93 / К-924 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1296805 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ Ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։