Козетта : Отрывок из романа "Отверженные". Пер. с франц. : Для нач. шк. / В. Гюго; Пер. И. Коган и Д. Лившиц; Рис. В. Петровой и Л. Петрова.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Բնօրինակ լեզու: ֆրանսերեն Մատենաշար։ Школьная библиотекаՀրատարակման մանրամասներ։ Ленинград : Дет. лит., 1976.Նկարագրություն։ 64 с. : рис. ; 22 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Ararat Regional Library | Մանկական գրականության բաժին | 84 Г 59 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | ARL073027 | ||
Book | Armavir Library | Մանկական գրականության բաժին | 84Фр. Г-99 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 10 օրով | AL0089019 | ||
Book | Municipal Library | Depository | Д И Г-99 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0001274 | ||
Book | Municipal Library | Depository | Д И Г-99 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0001275 | ||
Book | National Children's Library | Ընթերցասրահ | Мл И Г-99 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0412991 | ||
Book | National Children's Library | Ընթերցասրահ | Мл И Г-99 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0412998 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл И Г-99 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0245022 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл И Г-99 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0245023 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл И Г-99 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0245031 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 84-93 / Г-99 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1276082 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։