Маленькие поморы : Рассказы ; Для мл. шк.возраста / М.И. Барышев; Рис. Л. Хайлова.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Детская литература, 1958.Նկարագրություն։ 87с. : ил. ; 22 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Municipal Library | Depository | Р Б-24 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | IL0000399 | ||
Book | National Children's Library | Նախադպրոցական և 1-4-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | Мл Р Б-28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0424572 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р Б-28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0226607 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р Б-28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0226608 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р Б-28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0226609 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р Б-28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0226610 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.71-93 / Б-269 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1274033 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ Նախադպրոցական և 1-4-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | |||
Мл Р Б-27 Басни : Сборник / | Мл Р Б-27 Басни : Сборник / | Мл Р Б-27 Басни : Сборник / | Мл Р Б-28 Маленькие поморы : | Мл Р Б-28 Таёжная ягода : | Мл Р Б-28 Таёжная ягода : | Мл Р Б-30 Жемчужина окатная : Для мл. шк. возраста / |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։