Պատկերազարդ հայոց պատմութիւն : Միջին Բ : Դ. Խաչկոնց.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Կ. Պոլիս : Սիւնեաց գրատան հրատ., 1910.Նկարագրություն։ 287 էջ : նկ., քարտեզ ; 17 սմԱյլ վերնագիր։- Patkerazard Hayots Patmutiwn : Mijin B
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | Արշակ Ալպոյաճյանի անհատական հավաքածու | Ալպ/739 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | ILL Non-Circ | FL0556160 | ||
Book | Mardigian Library BMLC | The Edward and Helen Mardigian Library | Հասանելի | BML000246 | ||||
Book | National Library of Armenia | Depository | 9(47.925) Խ-29 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0419683 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 9(47.925) Խ-29 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0419682 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 9(47.925) Խ-29 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0420523 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 9(47.925) Խ-29 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0419685 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 9(47.925) Խ-29 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0419684 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 9(47.925) Խ-29 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0000221 | ||
Book | National Library of Armenia | Լեոյի (Առաքել Բաբախանյան) հավաքածու | LEO 811 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0240358 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ալիգ. 3. Կազմված է՝ Դ. Խաչկոնց՝ Պատկերազարդ ու քարտիսաւոր հայոց պատմութիւն.- Կ. Պոլիս, Ա. թ.; Դ. Խաչկոնց՝ Պատկերազարդ հայոց պատմութիւն.- Կ. Պոլիս, 1912 (Բ. տպագր.)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։