Внешняя политика и борьба идей / Ш.П. Санакоев, Н.И. Капченко.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Междунар. отношения, 1981.Նկարագրություն։ 256 сԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Գիտական | 327 С-18 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0519207 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 327 С-18 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0519208 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 327 С-18 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0519209 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 327 С-18 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0519210 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 327 С-18 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0519211 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/475839 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | FL0291542 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/477112 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | FL0288978 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 327 С-18 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 3000427186 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 327 С-18 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 300042719A | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 327 С-18 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 300042720A | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 327 С-18 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 3000427213 |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։