Մեթոդոլոգիական սեմինարների օրինակելի թեմատիկա և պլաններ : Պրոբլեմների կոմպլեքսներ : Պրակ 7 / Խմբ.՝ Շ.Ս. Բադինյան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Մատենաշար։ Տեսական սեմինարների օրինակելի թեմատիկա և պլաններՀրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Հայաստան, 1975.Հրատարակություն։ 3-րդ լրաց. և վերամշակ. հրատՆկարագրություն։ 88 էջ ; 20 սմԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | 3КП1(07) (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 220055812 | |||
Book | Fundamental Scientific Library | General | 3КП1(07) (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 220056191 | |||
Book | National Library of Armenia | Depository | 3KП4 T-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 7 | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0188036 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 3KП4 T-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 7 | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0188037 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 3KП4 T-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 7 | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0188038 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 3KП4 T-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 7 | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0188039 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 3KП4 T-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 7 | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0036469 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 49947գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Պր. 7 | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1134585 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 34156 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Պրակ 7 | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1253636 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Մատենագիտ.՝ հոդվածների վերջում
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։