Էսթետիկական դաստիարակության տեսություն : (Ուսումնաօժ. ձեռնարկ) : Պր. / Ա.Ա. Բալյան; Խմբ.՝ Յու.Ա. Ամիրջանյան; ՀՍՍՀ լուս. մին-թյուն. Խ. Աբովյանի անվ. հայկ. պետ. մանկ. ին-տ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Ա. հ., 1980.Նկարագրություն։ ՊրԽորագրեր։
Ոչ լրիվ բովանդակություն:
Պր. 1 (1980, 160 էջ)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | 701(075.8) (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | 25 Days Loan | 220064762 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | 701(075.8) (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | 25 Days Loan | 220065304 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 44153գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1107019 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 701 B-20 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Pr. 1. | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0009142 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 701 B-20 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Pr. 1 | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0298895 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 701 B-20 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Pr. 1 | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0298896 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 701 B-20 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Pr. 1 | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0298897 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 35828 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Պր. 1 | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1146956 | ||
Book | Tavush Regional Library | Depository | 87.7 -Բ-20 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | 30 Days Loan | TL0002806 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Մատենագիտ. էջ՝ 155 (Պր. 1)
Պր. 1 (1980, 160 էջ)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։