"Неприкасаемые" в Индии / Е.С. Юрлова ; АН СССР, Ин-т востоковедения.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Наука. Гл. ред. восточной лит, 1989.Նկարագրություն։ 223 сISBN:- 5-02-016659-6
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | 323.3(540) (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 120604309 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | Р2/603244 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | 120603244 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 321.9(54) Ю-769 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 3000616184 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 321.9(54) Ю-769 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 3000616198 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 321.9(54) Ю-769 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 3000616208 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 321.9(54) Ю-769 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 3000616211 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 321.9(54) Ю-769 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 3000616225 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | |||||||
[323+338](470.1/2) Народы Советского Севера : | [323+338}(47+57) Разогнем ли согбенные спины ? : | 323.3(47+57)(091) Классы и сословия России в период абсолютизма : | 323.3(540) "Неприкасаемые" в Индии / | 323.3(575.2) Изменение социально-классовой структуры населения Киргизии в годы строительства и упрочения социализма : | 323.38 Террор : | 323.381 Классовая борьба: современные проблемы и особенности / |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։